نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

من دوباره رفتم ددر

1390/3/2 0:35
نویسنده : مامانی
382 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و بابایی مامانی رو بردیم درر اول رفتیم خونه عمو جون بابایی بعد رفتیم  پارک که من عاشق آب نما شده بودم و میخواستم برم تو آب بازی کنم و کلی ذوق زدم از دیدن آب بعدش رفتیم یه دور پارک گردی کردیم و بعدش من سوار موتور بابایی شدم تا مامان و بابا رو برسونم خونه آخه من خیلی شیطون بلا شدم دوست دارم بشینم جلو موتور ولی مامانی و بابایی نمیزارند خلاصه خیلی خوش گذشت ولی مامانی یادش رفت دوربین رو بیاره و با موبایلش ازم عکس گرفت برا همین عکسام بی کیفیت شدند مامانی دفعه دیگه هواست رو جمع کن باشه 

نازنین زهرا در حال تفکر در مورد آبنما

فرشته کوچولو

من دلم میخواد برم تو آب

خوشمزه خانم

همه جا پر آبه

کجا رو میبینی مامانی

یعنی اون آبها کجا رفتن ؟

مامان قربون فیگورهات بشم

بذار ببینم این زیر نیستند

مامان قربون فیگورهات بشم

من عاشق موتور سواریم

ناز دونه موتور سوار

 

ناز دونه موتور سوار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر سامان
2 خرداد 90 1:04
سلام
ممنونم که به ما سر زدید
نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه
از روی عکس هاش به نظر زیرک می آید


ممنون
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 1:27
افرین به این موتور سوار کوچولوی ناز