نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

شیرین زبونی های جدید

1391/5/15 12:41
نویسنده : مامانی
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ببخشید که وقت نمیکنم برات تند تند بیام بنویسم این هفته که گذشت عمه سعیده اومده بود پیشمون و تو حسابی با امیر عباس مشغول بودی و منم مشغول شما دو تاو وقت نشد به وبت بیام

نازی خانم یاد گرفته سر افطار یا بعد نماز میگه ببول باشه (قبول باشه )

هرکی هم بیاد خونمون بهش میگه : بفما(بفرما) خوش آمدید

کلا لغات زیادی بلدی به قول بابایی ماشالله خیلی جلو تر از سنت رفتار میکنی و حرف میزنی کاملا  بلدی تعارف کنی تشکر کنی توی هر موقعیتی لغت مناسب رو بگی ماشالله

کم کم جمله هم از سه کلمه تا چهار کلمه هم میگی ماشالله

وقتی هم من به کسی چیزی میدم برمیگردی میگی تشتر (تشکر ) یعنی اون طرف از من تشکر کنه

امکان نداره کسی بهت چیزی بده نگی ممنون یا مرسی

پای تلفن هم اینقدر قشنگ میگی انوووووو ننام چوطوری بوبی توجایی (الو سلام چطوری خوبی کجایی )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sanam
15 مرداد 91 13:49
وای ببخشید شرمنده
نمیخواستم ناراحتتون کنم
فقط میخواستم یه کم به اونا که ایران رو به خیابونای رنگی غرب میفروشن بگم اگه مردانی مثل باکری و سایر شهدا نبود...اگه سربازایی که الان با مغز و سلاحشون با دشمن مبارزه میکنن نبود ...................
دیگه بقیشو خودتون میدونین
خواستم همه یاد یه منتظر بیفتن که دلش میخواد یه بار از ته دلمون صداش بزنیم تا خدا هم به اومدنش نه نگه آخه خدای مهربون اه بندشو بی جواب نمیذاره
ببخشید




گلم چرا معذرت خواهی میکنی مگه من کیم من فقط احساسم و فکرم ناراحت شد اون بدبختها همه وجودشون درده وای که چی کشیدن تا مردن اونام آدمن مگه چکار کردند باورت نمیشه از غذا خوردن افتادم از وقتی دیدمشون فکر نمیکردم این جوری باشه اتفاقا خوب کردی نوشتی مگه همه چیز مسایل اقتصادیه هرکی رو میبینی داره به مسئولا چیز میگه چرا فلان چیز گرون شده هیشکی نمیگه خدا پدرشون رو بیامرزه امنیت داریم راحت بیرون میریم به خدا قدر امنیتی که داریم رو نمیدونیم انشالله خود امام زمان زودتر بیاد تا اونام این جور زجر نکشن
sanam
15 مرداد 91 13:49
وای من که دلم برات غش میره