نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

پویا

1391/5/2 15:33
نویسنده : مامانی
626 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا بد جور رفتی تو نخ شبکه پویا تا بیدار میشی میگی پویا

کارتون هم که میبینی میرقصی و دست میزنی میگی پویا

 

کارتون جدید مورد علاقه ات هم خانواده شگفت انگیزانه بهش میگی داداشی آبجی و نی نی

 

وای ما هر روز تا 12 ظهر میخوابیم دیشب ساعت دو خوابیدم ساعت 4 بیدار شدم کارهای سحری رو کردم و بعد سحرم بیدار موندم که یهو بابایی خواب نمونه خلاصه ساعت 6 خوابیدم ساعت 7 و 20 دقیقه دیدم داری بیدارم میکنی میگی مامانی بیلم (فیلم ) بیبینیم (ببینیم ) هر کار کردم یادت نرفت خلاصه گذاشتمت رو پام بخوابی بعد دو دقیقه گفتی خوبم  منم اینقدر خوابم میومد که نگو مجبوری بیدار شدم و تا 8و نیم رفتیم پارک و بعد نون خریدیم و یه سر رفتیم خونه مامان جون و حدود 11 و نیم اومدیم خونه تو هم دو خوابیدی منم وقت کردم یه کم برات بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ساينا
3 مرداد 91 8:59
بيرون رفتناي زوركي بعضي وقتا خاطره ميشه... مثله اين خاطره زيبايي كه نوشته بودي كه تا هميشه واسه نازنين جون مي مونه
sanam
3 مرداد 91 15:26
سلام نرجس جون از امروز دعای دسته جمعیمون شروع میشه یادتون نره ها لیست رو میذارم تو وبم امروز نوبت سحر و شاهو هستش
مامان يگانه
6 مرداد 91 13:59
عزيزم كاملا دركت ميكنم وقتي حسابي خوابت مياد و يك وروجك شيرين زبون بهت ميگه بيدارشو التماس دعا
sanam
6 مرداد 91 20:04
سلام دیروز دعا شدین انشاله قبول باشه نازنینو ببوسین دلم براش غش میره
مهری
20 مرداد 91 13:42
سلام مامان نازنین زهرا.وبلاگتون خیلی زیبا و دلنشین بود.دخترتون هم ماشاا... هزار ماشاا...خوشگل خوشمزه بود.منم یه دختر 4ساله دارم اسمش نیاز.خوشحال شدم بای