نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

نازنین زهرا داره خانم میشه ! قسمت 3

1391/3/12 10:05
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خوبی مامانی وقتی از خواب بلند میشی بهت میگم سلام خوبی مامانی خوب خوابیدی یه بار میگی آیه (آره ) یه بار میگی (بیه ) بله و هر از چند گاهی میگی مموم (ممنون) قربونت برم

دیروز بعد از ظهر پای کامپیتر بودم دویدی اومدی گفتی مامان بی بی منم گفتم الکی میگی بری حمام بردمت دم حمام تا حوله ات رو بیارم هی خم میشدی میگفتی مامان بی بی منم اومدم بردمت توی حمام دیدم داری پی پی میکنی و نمیخواستی جیشت بیاد تا بری توی حمام آفرین دختر گلم

دیشبم پی پی ات رو شستم داشتم پوشکت میکردم یکهو گفتی مامان بی بی منم گفتم آره مامان بی بی ات رو عوض کردم تمیز بشی بعد گفتی بی بی حمام منم گفتم مامان پی پی داری ؟ گفتی آیه (آره ) و تا رفتیم سرپات کردم جیش کردی و خودت رو نگه داشتی توی بغلم جیش نکنی

آفرین دختر گلم منم جایزه ات کلی گذاشتم توی حمام آب بازی کنی و شبم بابا برات خوراکی به قول خودت ددنده (گنده یا همون بزرگ ) خرید نوش جونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)