نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

برید کنار من اومدم

1390/2/24 15:06
نویسنده : مامانی
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامان نازنین زهرا هستم از مدتها قبل تصمیم به ایجاد وبلاگی برای نی نی عزیزم داشتم اما کمی طول کشید  نازنین زهرا نهم شهریور سال هشتادو نه  افتخار داد تا بهونه زندگی من و باباییش باشهتولد تولد تولدت مبارک خدا واقعا بهترین هدیه رو به من و همسرم داد و  انشاءالله خودش مواظبش باشه به من و بابا سعید توانایی تربیت نی نی مون رو بده نازنین زهرای مامان کی بشه بزرگ بشی و خاطراتت رو بخونی و  امیدوارم تجربیات من به درد مامانهای مهربون بخوره چون وبلاگها و سایتهای مامانهای دیگه توی این مدت خیلی به من کمک کرد امیدوارم شما با نظرات خوبتون به من کمک کنید فعلا بای بایتولد وبلاگ نازنین زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)