نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

یک روز پر از ددر و مهمونی

1390/4/10 1:14
نویسنده : مامانی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم امروز از صبح مشغول ددر بودیم صبح آقاجون زنگ زد بابا سعید بره کمکشون کولر جدیدشون رو ببرند بالا پشت بوم و گفت بهمون چلو کباب با اعمال شاقه میده بابایی رفت خونه آقاجون و بعد اینکه کولر رو درست کردند اومد دنبال ما و رفتیم ظهر ناهار خوردیم و آقاجون سوپم خریده بود و شما خوردی و یکمی هم اوردیم برا عصرونه وقتی اومدیم خونه دیدیم خاله نسرین بابایی از دزفول اومدند و ما با زنگ زنگ کردنمون از خواب بیدارشون کردیم . یکمی نشستیم پیششون و اومدیم پایین شما لالا کنی بعد خاله و دخترهای گلش و پسر نازش محمد امین اومدند پایین و زحمت کشیده بودند برا مامانی یه پارچه خوشکل خریده بودند و بعد با هم شله زرد خوردیم و محمد امین با کامپوتر بازی کرد و بعد رفتیم با خاله اینا بازار خاله خرید کرد بعد رفتیم حرم و بعد اومدیم خونه شام خوردیم و بعد رفتیم خونه عمه سمیرا و بودیم تا الان مامانی خیلی خستم میخوام تا خوابیدی یه دوش بگیرم خیلی تنم عرق کرده تمام کف پاهامون درد گرفته بود راستی نازگلی امروز دو تا کتونی هات هم اندازت شدند ماشالله سایز پاهات 20 شده مامان به قربون پاهای خوشکلت برم دوست دارم یه دنیا مامانی فردا با گیف این چیزا مطلبت رو خوکشل میکنم یه عکس هم از محمد امین میذارم که اینقدر تو رو دوست داره و شب تا مامانی نماز بخونه با شما بازی کرد محمد امین من و نازگلی و دایی سعید خیلیییییییییییی دوست داریم قربون پسر با محبت فعلا من برم به کارهام برسم دوست دارم مادر شب خوش و یه دنیا بوس که امروز خیلی خوب و خانم بودی و با وجود گرما و خستگی اذیت نکردی شب بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زیبا
10 تیر 90 1:59
سلام .
من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است .
اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی .
اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی .
حتما به وبلاگ من بیا .
این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم .
اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و
اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده .
حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن .
با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن .
منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم .
اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی .
با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است .
بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست .
امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی .
موفق باشی .


سلام مرسی از این که به ما سر زدی با فتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنی و بازم به ما سر بزنی وبلاگت رو هم دیدم خیلی زحمت کشیدی مرسی
نرگس
10 تیر 90 22:51
مرسی که اومدی عزیزم من این دخمله خوشگلتو میخورم خدا حقظش کنهههه ایشالله