نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دردسر های خواب نازنین زهرا

1390/2/18 11:29
نویسنده : مامانی
632 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زهرا تا چهل روزگی اش اصلا شبا نخوابید و من تا الان که چند ماه از آن دوران میگذره فکر برگشت به اون زمان دیوونم میکنه واقعا تمام انرژیم رو میگرفت تا برای واکسنش رفتم بهداشت تشکیل پرونده بدم که خانمی که مسئول اونجا بود بهم یه راه حل گفت که تا حدودی موثر بود گفت که از چند ساعت به موقع خواب نور رو از صد درصد کم کم به بیست درصد برسونم و شب فقط یک شب خواب کم نور روشن کنم بعد گفت صدا هارو هم به مرور کم کنم البته من دیگه نازنین رو از غروب نمیخوابوندم و مشغولش می کردم تا خدا رو شکر دیگه با یک ساعت این ور و اون ور به موقع می خوابه ولی الان که دقتش به محیط بیشتر شده خوابوندنش کار حضرت فیله الان ساعت دو نصفه شبه و بعد چند ساعت سر کار گذاشتن ما بابایی خوابوندش شب خوش کوچولو خوابای خوب ببینی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناردونه
18 اردیبهشت 90 2:28
http://irbanoo.ir
نسرین مامان پرتو بهارقبلمان
18 اردیبهشت 90 4:25
سلام خسته نباشید من مشکل شمارادارم دعا کنید پرتو من هم شبها زود بخوابد امشب ساعت 3بامداد خوابیده تازه وقتی می خوابد من خوابم نمیبرد


انشاالله که مشکل پرتو جون هر چه زودتر حل بشه و شما هم یه خواب راحت بکنید
بابای زهرا کوچولو
18 اردیبهشت 90 4:56
سلام .زهرا خانم لینک کردم .دوست داشتی شما هم لینک کن