نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شیطونی های نازنین زهرا

دخترک گلم چکارا میکنی عزیزم

1393/2/23 3:12
نویسنده : مامانی
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

خانم شدی هزار ماشالله برای خودت نازنی یعنی یه جمله بگم و تموم :عاشقتم خانم کوچولوی من محبت

 

عزیزم حس مسولیتت در مقابل آجی واقعا بیسته گل من همیشه حواست بهش هست شده بارها از بازی ات زدی برا مراقبت از آجی فذات بشم گل من

 

دیگه بگم برات قربون قدت برم دیگه ماشالله قدت بلند شده اکثر کارهایی ک قبلا به من میگفتی برات انجام بدم خودت انجام میدی نفسم

 

عزیزم زباناتم که عالیه و خوب پیش میری بابایی هم هدیه اینکه توی یک ماه هفتاد و پنج کلمه و تقریبا ده تا جمله کوتاه یاد گرفتی برات تبلت خرید و شما هم با تبلتت دیگه مشغول آموزش زبان و شعر و ریاضی شدی و هر از چندگاهی بازی اکثرا بازیهای آموزشی شو دوست داری قربونت بشم مبارکت باشه

 

چنتا هم شیرین زبونیات

به تمساح به جا علیگتور می گی علی گدا

همش میگی مامان باید به پایین پا بگیم لگ به تمام پا بگیم فوت انگلیسیا اشتباه میگن

وای امروز بردمت شیرین عسل خوراکی بخری هی با لبهجه غلیظ میگی من هلووووو میخام نکتار هلوووووو زیر ه کسره میزاشتی با لهجه آمریکایی میگفتی ک مثلا داری انگلیسی اش رو میگی مردم از خنده

 

دیروز ک میخاستیم خونه دوستم بریم از بس پرسیدم مسیر رو و دنبال تاکسی هاش بودم شما یاد گرفتی بعد ک آقاها گفتن تاکسی نداره و اتوبوس فقط هست شروع کردی هی میگی مامان شهرک بوکس فقط اتوبوس میره خخخ یعنی فن خنده بود به شهرک قدس میگفتی بکس 

 

رفتیم خونه خاله مرضیه کلی دوستاش بودن و با کلی نی نی شضماهم سرسیع باشون دوست شدی و مشغول بازی شدی بعد چند دقیقه اومدی میگی مامان اسمایل گرل یعنی چی گفتم یعنی دختر خندان رفتی باز اومدی میگی نه یعنی چی وای ده بار رفتی و اومدی آخرش گفتم به دوستت ک پرسیده بگو بیاد ببینم چیه جریان دخمل کوچوله که اومد گفت من گفتم علم غیب داری به نازنین اونم اومده معنی اش رو بپرسه خخخ اسمایل گرل کجا و علم غیب کجا یاد جوک عمه عطار و ائمه اطهار افتادم

 

وروجک

 

 

 

وروجک

 

 

 

وروجک

 

 

 

وروجک

 

روز جمعه بابایی تهران بود عصر حسابی حوصلمون سر رفت یاسمینم خواب بود ما هم بیکار نشستیم  دوتایی باهم باقلا و هویج آماده کردیم و گذاشتیم تو فریزر

شما دیگه هویج رو نتونستی پوست کنی برام پرتغال بجاش پوست کندی عزیزم

وروجک

 

وروجک

 

وروجک

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)